Program za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje
Trajanje programa: 225 sati
Maksimalni iznos vaučera za obrazovanje: 544,83 €
(Ovdje možete pronaći detaljan opis postupka za dobivanje vaučera https://www.pouvarazdin.hr/vauceri.html)
Program traje 225 nastavna sata, od čega je 77 sati vođeni proces učenja i poučavanja, 84 sata učenje temeljeno na radu i 64 sata samostalne aktivnosti polaznika.
Program se sastoji od dva modula:
1. Marketinška komunikacija u online poslovanju (Internetska marketinška komunikacija)
2. Internetska marketinška kampanja u svrhu promocije i brendiranja (Brendiranje u online poslovanju i Internetska marketinška kampanja)
Kompetencije koje se programom stječu
UVJETI UPISA
U program osposobljavanja za poslove Internet marketinga može se upisati osoba koja ima završenu minimalno četverogodišnju srednju školu.
Nakon uspješno završene provjere izdaje se uvjerenje o osposobljavanju za obavljanje poslova Internet marketinga.
Početak nastave po popunjenju grupe.
Trajanje programa: 225 sati
Maksimalni iznos vaučera za obrazovanje: 544,83 €
(Ovdje možete pronaći detaljan opis postupka za dobivanje vaučera https://www.pouvarazdin.hr/vauceri.html)
Program traje 225 nastavna sata, od čega je 77 sati vođeni proces učenja i poučavanja, 84 sata učenje temeljeno na radu i 64 sata samostalne aktivnosti polaznika.
Program se sastoji od dva modula:
1. Marketinška komunikacija u online poslovanju (Internetska marketinška komunikacija)
2. Internetska marketinška kampanja u svrhu promocije i brendiranja (Brendiranje u online poslovanju i Internetska marketinška kampanja)
Kompetencije koje se programom stječu
- razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
- odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
- pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
- izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
- pratiti učinak oglašavanja
- stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
- pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
- voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
- samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija
UVJETI UPISA
U program osposobljavanja za poslove Internet marketinga može se upisati osoba koja ima završenu minimalno četverogodišnju srednju školu.
Nakon uspješno završene provjere izdaje se uvjerenje o osposobljavanju za obavljanje poslova Internet marketinga.
Početak nastave po popunjenju grupe.