POU Varaždin
  • POČETNA
  • Novosti
  • PROGRAMI
    • VAUČERI
    • VERIFICIRANI
    • ZA UMIROVLJENIKE
    • Održiva uporaba pesticida
    • HOBI PROGRAMI
    • STRANI JEZICI
  • O NAMA
    • UPRAVNO VIJEĆE
    • STO GODINA
      • Izložba
    • NATJEČAJI
    • JAVNA NABAVA
      • arhiva
    • DOKUMENTI
      • ARHIVA_DOKUMENTI
  • PROJEKTI
    • Q-ALE
    • DIDACTIVE
    • SenSyn
    • Mobilnosti
  • KONTAKT
  • -----------------------
  • Akademija za poduzetništvo
  • KINO GAJ
  • About us
  • POČETNA
  • Novosti
  • PROGRAMI
    • VAUČERI
    • VERIFICIRANI
    • ZA UMIROVLJENIKE
    • Održiva uporaba pesticida
    • HOBI PROGRAMI
    • STRANI JEZICI
  • O NAMA
    • UPRAVNO VIJEĆE
    • STO GODINA
      • Izložba
    • NATJEČAJI
    • JAVNA NABAVA
      • arhiva
    • DOKUMENTI
      • ARHIVA_DOKUMENTI
  • PROJEKTI
    • Q-ALE
    • DIDACTIVE
    • SenSyn
    • Mobilnosti
  • KONTAKT
  • -----------------------
  • Akademija za poduzetništvo
  • KINO GAJ
  • About us
​POU Varaždin
Hallerova aleja 1/II.
42000 Varaždin

042/313-191 
042/213-138 (kino Gaj)
 
​[email protected]

Radno vrijeme:
od ponedjeljka do petka
​od 8 do 16 sati

Medijska pismenost za odgojno-obrazovne djelatnike

PRIJAVNICA
Picture
Pučko otvoreno učilište Varaždin i Pučko otvoreno učilište Novi Marof u travnju kreću s aktivnostima na projektu „Medijska pismenost za odgojno-obrazovne djelatnike i učenike“ koji sufinancira Agencija za elektroničke medije u sklopu programa Medijska pismenost.
Program se provodi prema Programu za stjecanje ključnih kompetencija medijske pismenosti, a sastoji se od 20 sati nastave i 55 sati samostalnog rada. Po uspješnom završetku programa učitelji i nastavnici provode ogledni sat u svojim matičnim školama te stječu potvrdu o stručnom usavršavanju.

Program je za polaznike (odgojitelje, učitelje i nastavnike) potpuno besplatan. 

Projekt također uključuje završnu konferenciju s panel raspravom o medijskoj pismenosti u koju će biti uključeni vodeći stručnjaci.
 
Ciljevi
Polaznici programa će steći sljedeća znanja i vještine:
•          koristiti module medijske pismenosti potrebne za kritičko čitanje i preispitivanje medijskih poruka
•          razviti svijest o utjecaju medijskih sadržaja na oblikovanje stavova i vrijednosti
•          razumjeti razliku između slobode govora i govora mržnje
•          preispitati granice slobode govora
•          razlikovati slobodu govora od medijskih sloboda
•          prepoznati stereotipe
•          prepoznati dezinformacije
•          razlikovati vrste dezinformacija
•          funkcionalno koristiti suvremene medije i zaštitu privatnosti i osobnih podataka.
 
Ljubazno Vas molimo da proslijedite ovaj poziv svojim nastavnicima i voditeljima stručnih aktiva, te ih prijavite putem online obrasca najkasnije do 30. travnja (https://tinyurl.com/medpismenost)

Picture
Picture
Picture
Picture

PROGRAM EDUKACIJE

INFORMACIJE O PROGRAMU OBRAZOVANJA
Naziv programa: Program za stjecanje ključnih kompetencija medijske pismenosti
Bodovi (CSVET) 3 CSVET

OKVIR KOMPETENCIJA MEDIJSKE PISMENOSTI
Uvjeti stjecanja programa (završetka programa) stečena 3 CSVET boda.
Polazniku se nakon uspješne provjere izdaje potvrda provoditelja.
Trajanje i načini izvođenja nastave: Program se provodi redovitom nastavom u trajanju od 75 sati, uz mogućnost izvođenja programa na daljinu u realnom
vremenu (online). Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja u trajanju od 20 sati, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od 55 sati. Ukupno 75 sati.

U procesu praćenja kvalitete i uspješnosti izvedbe programa obrazovanja primjenjuju se sljedeće aktivnosti: Postupci vrednovanja usmjereni su na praćenje i provjeru postignuća prema ishodima učenja. Ono se provodi usmenim provjerama stečenih vještina polaznika, projektnim i problemskim zadatcima.

Nastavne cjeline:

1. KRITIČKO ČITANJE I PREISPITIVANJE MEDIJSKE PORUKE
  • Kritički procijeniti sadržaj medijske poruke
  • Analizirati sadržaj medijske poruke
  • Interpretirati medijske poruke
  • Donositi informirane odluke

2. UTJECAJ MEDIJSKIH SADRŽAJA NA FORMIRANJE OSOBNIH I DRUŠTVENIH VRIJEDNOSTI
  • Razvijati svijest o utjecaju medijskih sadržaja
  • Procijeniti učinak medijskih sadržaja na percepciju, djelovanje i stavove pojedinca/grupe
  • Kritički se odnositi prema potencijalnom utjecaju medijskih sadržaja

3. SLOBODA GOVORA I GOVOR MRŽNJE
  • Razlikovati slobodu govora od medijskih sloboda
  • Razlikovati slobodu govora i govor mržnje
  • Prepoznavati elemente koji upućuju na uskratu medijskih sloboda

4. MANIPULACIJE, DEZINFORMACIJE I STEREOTIPI
  • Provjeriti vjerodostojnost izvora medija
  • Identificirati mogućnosti manipulacije putem informacija i medija
  • Procjenjivati učinke medijske poruke na emocije, formiranje mišljenja, stavova i vrijednosti
  • Razmatrati povijesni i društveni aspekt pojmova manipulacije, dezinformacije i stereotipa
  • Prepoznati dezinformacije i koristiti alate i načine provjere informacija

5. KARAKTERISTIKE SUVREMENIH MEDIJA, PRIVATNOST I ZAŠTITA PODATAKA NA MREŽI
  • Prepoznati karakteristike suvremenih medija
  • Razlikovati pojmove privatnost, javnost i anonimnost
  • Prepoznati opasnost ugrožavanja privatnosti i osobnih podataka, kao i načine njihove zaštite

UKUPNO: 75 
VPUP – vođeni proces učenja i poučavanja 20
SAP– samostalne aktivnosti polaznika 55


POU Varaždin © 2024
  • POČETNA
  • Novosti
  • PROGRAMI
    • VAUČERI
    • VERIFICIRANI
    • ZA UMIROVLJENIKE
    • Održiva uporaba pesticida
    • HOBI PROGRAMI
    • STRANI JEZICI
  • O NAMA
    • UPRAVNO VIJEĆE
    • STO GODINA
      • Izložba
    • NATJEČAJI
    • JAVNA NABAVA
      • arhiva
    • DOKUMENTI
      • ARHIVA_DOKUMENTI
  • PROJEKTI
    • Q-ALE
    • DIDACTIVE
    • SenSyn
    • Mobilnosti
  • KONTAKT
  • -----------------------
  • Akademija za poduzetništvo
  • KINO GAJ
  • About us