Naručitelj Pučko otvoreno učilište Varaždin, Hallerova aleja 1lll, 42000 Varaždin, pokrenulo je 26. lipnja 2024. godine
postupak jednostavne nabave za izvođenje radova rekonstrukcije sustava grijanja
Postupak je okončan.
postupak jednostavne nabave za izvođenje radova rekonstrukcije sustava grijanja
Postupak je okončan.
poziv_na_dostavu_ponuda_26062024.pdf | |
File Size: | 420 kb |
File Type: |
prilog_i_-_ponudbeni_list_26062024.doc | |
File Size: | 227 kb |
File Type: | doc |
prilog_ii_-_troškovnik_26062024.xlsx | |
File Size: | 21 kb |
File Type: | xlsx |
prilog_iii_-_tehnička_specifikacija_26062024.pdf | |
File Size: | 2103 kb |
File Type: |
prilog_iv_-_izjava_o_dostavi_jamstva_za_otklanjanje_nedostataka_u_jamstvenom_roku.doc | |
File Size: | 42 kb |
File Type: | doc |
Poziv na dostavu ponuda u ponovljenom postupku jednostavne nabave za predmet:
"Usluga vođenja računovodstvenih, knjigovodstvenih i financijskih poslova (neprofitno računovodstvo, dvostavno knjigovodstvo) u razdoblju od 01.08.2023. do 30.04.2026. godine“.
- postupak je okončan
Zapisnik o otvaranju ponuda
Odluka o odabiru ekonomski najpovoljnije ponude
- Poziv na dostavu ponuda od 10.07.2023.
- Prilog I - Ponudbeni list (.pdf)
- Prilog II - Troškovnik (.xls)
- Prilog III - Izjava o specifičnom iskustvu stručnjaka - iskustvo rada u području graditeljske djelatnosti (.pdf)
- Prilog IV - Izjava o mjestu obavljanja usluge (.pdf)
Pozivamo zainteresirane gospodarske subjekte na dostavu ponude najkasnije do utorka, 18. srpnja 2023. godine do 15:00 sati, bez obzira na način dostave ponude.
Način i mjesto dostave ponude propisanu su u točki 5. Poziva na dostavu ponuda.
U tekstu Poziva navedeni su svi potrebni kontakt podaci.
"Usluga vođenja računovodstvenih, knjigovodstvenih i financijskih poslova (neprofitno računovodstvo, dvostavno knjigovodstvo) u razdoblju od 01.08.2023. do 30.04.2026. godine“.
- postupak je okončan
Zapisnik o otvaranju ponuda
Odluka o odabiru ekonomski najpovoljnije ponude
- Poziv na dostavu ponuda od 10.07.2023.
- Prilog I - Ponudbeni list (.pdf)
- Prilog II - Troškovnik (.xls)
- Prilog III - Izjava o specifičnom iskustvu stručnjaka - iskustvo rada u području graditeljske djelatnosti (.pdf)
- Prilog IV - Izjava o mjestu obavljanja usluge (.pdf)
Pozivamo zainteresirane gospodarske subjekte na dostavu ponude najkasnije do utorka, 18. srpnja 2023. godine do 15:00 sati, bez obzira na način dostave ponude.
Način i mjesto dostave ponude propisanu su u točki 5. Poziva na dostavu ponuda.
U tekstu Poziva navedeni su svi potrebni kontakt podaci.
odluka_o_poništenju_04072023.pdf | |
File Size: | 167 kb |
File Type: |
POSTUPAK JEDNOSTAVNE NABAVE ZA PREDMET
,,Usluga vođenja računovodstvenih, knjigovodstvenih i financijskih posIova (neprofitno računovodstvo, dvostavno knjigovodstvo)"
,,Usluga vođenja računovodstvenih, knjigovodstvenih i financijskih posIova (neprofitno računovodstvo, dvostavno knjigovodstvo)"
prilog_i_-_ponudbeni_list_računovodstvo_2023.pdf | |
File Size: | 181 kb |
File Type: |
poziv_na_dostavu_ponude_-_računovodstvo_2023.pdf | |
File Size: | 394 kb |
File Type: |
prilog_ii_-_troškovnik_-_računovodstvo_2023.xls | |
File Size: | 58 kb |
File Type: | xls |
Pučko otvoreno učilište Varaždin je sukladno članku 4. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave dana 19.05.2022. godine pokrenulo postupak jednostavne nabave za predmet:
"Nabava službenog vozila putem usluge najma (leasing) na razdoblje od 12 mjeseci za službene potrebe Pučkog otvorenog učilišta Varaždin".
Postupak je okončan
"Nabava službenog vozila putem usluge najma (leasing) na razdoblje od 12 mjeseci za službene potrebe Pučkog otvorenog učilišta Varaždin".
Postupak je okončan
odluka_o_odabiru_najpovoljnije_ponude_leasing.pdf | |
File Size: | 120 kb |
File Type: |
Pučko otvoreno učilište Varaždin pokreće 3. studenoga 2022. postupak jednostavne nabave:
Predmet nabave: Izvođenje radova sanacije dimnjaka kina GAJ u Varaždinu
Postupak je okončan
Predmet nabave: Izvođenje radova sanacije dimnjaka kina GAJ u Varaždinu
Postupak je okončan
odluka_o_poništenju_dimnjak.pdf | |
File Size: | 138 kb |
File Type: |
zapisnik_o_otvaranju_pregledu_i_ocjeni_ponuda_-_dimnjak_.pdf | |
File Size: | 232 kb |
File Type: |
poziv_na_dostavu_ponude.pdf | |
File Size: | 441 kb |
File Type: |
prilog_i_-_ponudbeni_list.doc | |
File Size: | 226 kb |
File Type: | doc |
prilog_ii_-_troškovnik.xls | |
File Size: | 56 kb |
File Type: | xls |
Pučko otvoreno učilište pokreće 27. listopada 2022. godine postupak jednostavne nabave projekcijskog platna za potrebe mobilnog kina na otvorenom
Postupak je okončan
Postupak je okončan
odluka_o_odabiru_-_projekcijsko_platno.pdf | |
File Size: | 136 kb |
File Type: |
zapisnik_o_otvaranju_-_projekcijsko_platno.pdf | |
File Size: | 275 kb |
File Type: |
poziv_na_dostavu_ponuda.pdf | |
File Size: | 433 kb |
File Type: |
prilog_i_-_ponudbeni_list__3_.doc | |
File Size: | 227 kb |
File Type: | doc |
prilog_ii_-_troškovnik-v2.xls | |
File Size: | 44 kb |
File Type: | xls |
Pučko otvoreno učilište Varaždin pokreće 3. studenoga 2022. postupak jednostavne nabave:
Predmet nabave: Nabava sustava za e-poslovanje
Postupak je okončan.
Predmet nabave: Nabava sustava za e-poslovanje
Postupak je okončan.
odluka_o_odabiru_-_susutav_za_e-poslovanje_16.11.2022.pdf | |
File Size: | 75 kb |
File Type: |
zapisnik_o_otvaranju_pregledu_i_ocjeni_ponuda.pdf | |
File Size: | 255 kb |
File Type: |
poziv_na_dostavu_ponude.pdf | |
File Size: | 358 kb |
File Type: |
prilog_i_-_ponudbeni_list.doc | |
File Size: | 226 kb |
File Type: | doc |
prilog_ii_-_troškovnik.xls | |
File Size: | 35 kb |
File Type: | xls |
prilog_iii_tehnicka_specifikacija_informacijskog_sustava_elektronickog_uredskog_poslovanja.docx | |
File Size: | 1357 kb |
File Type: | docx |
Pučko otvoreno učilište pokreće 14. listopada 2022. godine ponovljeni postupak jednostavne nabave Opskrbe prirodnim plinom.
Postupak je okončan.
Postupak je okončan.
obavijest_o_odabiru_-_ponovljeni_postupak_-_opskrba_prirodnim_plinom_25._10._2022.pdf | |
File Size: | 135 kb |
File Type: |
zapisnik_o_otvaranju_pregledu_i_ocjeni_ponuda.pdf | |
File Size: | 156 kb |
File Type: |
poziv_na_dostavu_ponude_p.pdf | |
File Size: | 375 kb |
File Type: |
prilog_i_-_ponudbeni_list_p.doc | |
File Size: | 226 kb |
File Type: | doc |
prilog_ii_-_troškovnikt.xls | |
File Size: | 57 kb |
File Type: | xls |
Pučko otvoreno učilište pokreće 6. listopada 2022. godine postupak jednostavne nabave projekcijskog platna za potrebe mobilnog kina na otvorenom
Dokumentaciju možete preuzeti ovdje.
Postupak je poništen 20. listopada 2022. godine
Dokumentaciju možete preuzeti ovdje.
Postupak je poništen 20. listopada 2022. godine
odluka_o_poništenju_-_projekcijsko_platno_20._10._2022.pdf | |
File Size: | 129 kb |
File Type: |
poziv_na_dostavu_ponuda__1.pdf | |
File Size: | 499 kb |
File Type: |
prilog_i_-_ponudbeni_list_1.doc | |
File Size: | 227 kb |
File Type: | doc |
prilog_ii_-_troškovnik.xls | |
File Size: | 33 kb |
File Type: | xls |
Pučko otvoreno učilište pokreće 14. rujna 2022. godine ponovljeni postupak jednostavne nabave Opskrbe prirodnim plinom.
Postupak je poništen.
Postupak je poništen.
odluka_o_poništenju_-_opskrba_prirodnim_plinom_26._09._2022.pdf | |
File Size: | 121 kb |
File Type: |
poziv_na_dostavu_14._09._2022_plin.pdf | |
File Size: | 452 kb |
File Type: |
prilog_i_-_ponudbeni_list_2022_plin.pdf | |
File Size: | 73 kb |
File Type: |
prilog_ii_-_troškovnik_plin_2022.pdf | |
File Size: | 83 kb |
File Type: |
27.7.2022. Pučko otvoreno učilište pokrenulo je otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti.
Predmeta nabave: Nabava kino projektora sukladno zahtjevima specificiranim u Troškovniku.
Sva dokumentacija dostupna je u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske pod brojem 2022/S 0F2-0030121
Postupak je okončan
Odluka o odabiru
Predmeta nabave: Nabava kino projektora sukladno zahtjevima specificiranim u Troškovniku.
Sva dokumentacija dostupna je u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske pod brojem 2022/S 0F2-0030121
Postupak je okončan
Odluka o odabiru
Pučko otvoreno učilište Varaždin je sukladno članku 4. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave dana 27.06.2022. godine pokrenulo postupak jednostavne nabave za predmet:
“Usluga vođenja računovodstvenih, knjigovodstvenih i financijskih poslova (neprofitno računovodstvo, dvostavno knjigovodstvo) u razdoblju od 01. 08. 2022. do 31. 07. 2023.“
Postupak je okončan 8. srpnja 2022.
Zapisnik o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda
Zapisnik o rangiranju s prijedlogom odabira
Odluka o odabiru
“Usluga vođenja računovodstvenih, knjigovodstvenih i financijskih poslova (neprofitno računovodstvo, dvostavno knjigovodstvo) u razdoblju od 01. 08. 2022. do 31. 07. 2023.“
Postupak je okončan 8. srpnja 2022.
Zapisnik o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda
Zapisnik o rangiranju s prijedlogom odabira
Odluka o odabiru
- Poziv na dostavu ponuda od 27.06.2022. (.pdf)
- PRILOG I - Ponudbeni list (.doc)
- PRILOG II - Troškovnik (.xls)
Postupak jednostavne nabave "Nabava osobnog automobila putem usluge najma s uključenim održavanjem na razdoblje od 12 mjeseci za službene potrebe Pučkog otvorenog učilišta Varaždin" je okončan 27. svibnja 2022.
Obavijest_o_odabiru_najpovoljnije_ponude.pdf
Zapisnik o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda
Pučko otvoreno učilište Varaždin pokrenulo je sukladno članku 4. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave dana 12.05.2022. godine postupak jednostavne nabave za predmet: "Nabava osobnog automobila putem usluge najma s uključenim održavanjem na razdoblje od 12 mjeseci za službene potrebe Pučkog otvorenog učilišta Varaždin"
Poziv na dostavu ponuda od 12.05.2022.
PRILOG I - Ponudbeni list
PRILOG II - Troškovnik
PRILOG III - Tehničke specifikacije
Obavijest_o_odabiru_najpovoljnije_ponude.pdf
Zapisnik o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda
Pučko otvoreno učilište Varaždin pokrenulo je sukladno članku 4. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave dana 12.05.2022. godine postupak jednostavne nabave za predmet: "Nabava osobnog automobila putem usluge najma s uključenim održavanjem na razdoblje od 12 mjeseci za službene potrebe Pučkog otvorenog učilišta Varaždin"
Poziv na dostavu ponuda od 12.05.2022.
PRILOG I - Ponudbeni list
PRILOG II - Troškovnik
PRILOG III - Tehničke specifikacije
Pučko otvoreno učilište Varaždin (POU Varaždin) pokrenulo je ponovljeni postupak jednostavne nabave za predmet: “Nabava robe - informatičke opreme“
Postupak je okončan 15.10.2021.
Odluka o odabiru - informatička oprema 15.10.2021.
poziv_na_dostavu_ponuda.pdf
prilog_i_-_ponudbeni_list.doc
prilog_ii_-_troškovnik.xls
prilog_iii_-_tehničke_specifikacije.pdf
Postupak je okončan 15.10.2021.
Odluka o odabiru - informatička oprema 15.10.2021.
poziv_na_dostavu_ponuda.pdf
prilog_i_-_ponudbeni_list.doc
prilog_ii_-_troškovnik.xls
prilog_iii_-_tehničke_specifikacije.pdf
Pučko otvoreno učilište Varaždin (POU Varaždin) pokrenulo je postupak jednostavne nabave za predmet: “Nabava robe - informatičke opreme“
Postupak je poništen.
Odluka o poništenju
- tekst Poziva od 08. rujna 2021. godine
- PRILOG I - Ponudbeni list
- PRILOG II - Troškovnik
- PRILOG III - Tehničke specifikacije
Postupak je poništen.
Odluka o poništenju
- tekst Poziva od 08. rujna 2021. godine
- PRILOG I - Ponudbeni list
- PRILOG II - Troškovnik
- PRILOG III - Tehničke specifikacije
Pučko otvoreno učilište Varaždin pokrenulo je 5.7.2021. postupak jednostavne nabave za predmet: usluga vođenja računovodstvenih, knjigovodstvenih i financijskih poslova 2021.
Postupak je okončan 15.7.2021.
Obavijest o odabiru
Tekst Poziva
Prilog I - Ponudbeni list
Prilog II - Troškovnik
Postupak je okončan 15.7.2021.
Obavijest o odabiru
Tekst Poziva
Prilog I - Ponudbeni list
Prilog II - Troškovnik
Pučko otvoreno učilište Varaždin (POU Varaždin), koje upravlja kinom Gaj u Varaždinu, na adresi Ulica Ljudevita Gaja 1, pokrenulo je dana 03. studenog 2020. godine postupak jednostavne nabave za predmet: “Izvođenje radova rekonstrukcije postojećeg sanitarnog čvora kina Gaj u Varaždinu“.
Postupak je okončan 16.11.2020.
Obavijest o odabiru
- tekst Poziva od 03. studenog 2020. godine (PDF) s PRILOGOM I te dodacima 1. i 2. (PDF)
- PRILOG II - Troškovnik (.xls)
Zapisnik o otvaranju ponuda
Upisnik o zaprimanju ponuda
Postupak je okončan 16.11.2020.
Obavijest o odabiru
- tekst Poziva od 03. studenog 2020. godine (PDF) s PRILOGOM I te dodacima 1. i 2. (PDF)
- PRILOG II - Troškovnik (.xls)
Zapisnik o otvaranju ponuda
Upisnik o zaprimanju ponuda
________________________________________________________________________________
Pučko otvoreno učilište Varaždin pokrenulo je 7.7.2020. postupak jednostavne nabave za predmet: usluga vođenja računovodstvenih, knjigovodstvenih i financijskih poslova 2020.
Postupak je okončan 20.7.2020.
Obavijest o odabiru
Tekst Poziva
Prilog I - Ponudbeni list
Prilog II - Troškovnik
Pučko otvoreno učilište Varaždin pokrenulo je 7.7.2020. postupak jednostavne nabave za predmet: usluga vođenja računovodstvenih, knjigovodstvenih i financijskih poslova 2020.
Postupak je okončan 20.7.2020.
Obavijest o odabiru
Tekst Poziva
Prilog I - Ponudbeni list
Prilog II - Troškovnik
Pučko otvoreno učilište Varaždin (POU Varaždin), koje upravlja kinom Gaj u Varaždinu, na adresi Ulica Ljudevita Gaja 1, pokrenulo je postupak jednostavne nabave za predmet “Izvođenje radova sanacije krovišta dvorane kina Gaj u Varaždinu“.
Postupak je okončan 10.4.2020.
Obavijest o odabiru
- tekst Poziva od 27. ožujka 2020. godine (PDF)
- PRILOG I - Ponudbeni list (.doc)
- PRILOG II - Troškovnik (.xls)
Zapisnik o otvaranju ponuda
________________________________________________________________________________
Pučko otvoreno učilište Varaždin pokrenulo je 6.7.2019. postupak jednostavne nabave za predmet: usluga vođenja računovodstvenih, knjigovodstvenih i financijskih poslova 2019.
Postupak je okončan 15.7.2019.
Obavijest o odabiru
Tekst Poziva
Prilog I - Ponudbeni list
Prilog II - Troškovnik
________________________________________________________________________________
Pučko otvoreno učilište Varaždin pokrenulo je 6.7.2018. postupak jednostavne nabave za predmet: usluga vođenja računovodstvenih, knjigovodstvenih i financijskih poslova 2018.
Postupak je okončan 18.7.2018.
Obavijest o odabiru
Tekst Poziva
Prilog I - Ponudbeni list
Prilog II - Troškovnik
________________________________________________________________________________
Pučko otvoreno učilište Varaždin (POU Varaždin), koje upravlja kinom Gaj u Varaždinu na adresi Ulica Ljudevita Gaja 1, pokrenulo je
dana 28. lipnja 2018. godine postupak jednostavne nabave za predmet: Izvođenje radova sanacije unutarnjeg zida dvorane kina Gaj u Varaždinu.
Postupak je okončan 10.7.2018.
Obavijest o odabiru
- tekst Poziva
- PRILOG I - Ponudbeni list
- PRILOG II - Troškovnik
________________________________________________________________________________
Pučko otvoreno učilište Varaždin (POU Varaždin), koje upravlja kinom Gaj u Varaždinu na adresi Ulica Ljudevita Gaja 1, pokrenulo je
dana 05. ožujka 2018. godine postupak jednostavne nabave za predmet: Izvođenje radova sanacije krovišta i dijela unutarnjeg zida dvorane kina Gaj u Varaždinu.
Obavijest o poništenju postupka
- tekst Poziva od 05. ožujka 2018. godine
- PRILOG I - Ponudbeni list
- PRILOG II - Troškovnik
Postupak je okončan 10.4.2020.
Obavijest o odabiru
- tekst Poziva od 27. ožujka 2020. godine (PDF)
- PRILOG I - Ponudbeni list (.doc)
- PRILOG II - Troškovnik (.xls)
Zapisnik o otvaranju ponuda
________________________________________________________________________________
Pučko otvoreno učilište Varaždin pokrenulo je 6.7.2019. postupak jednostavne nabave za predmet: usluga vođenja računovodstvenih, knjigovodstvenih i financijskih poslova 2019.
Postupak je okončan 15.7.2019.
Obavijest o odabiru
Tekst Poziva
Prilog I - Ponudbeni list
Prilog II - Troškovnik
________________________________________________________________________________
Pučko otvoreno učilište Varaždin pokrenulo je 6.7.2018. postupak jednostavne nabave za predmet: usluga vođenja računovodstvenih, knjigovodstvenih i financijskih poslova 2018.
Postupak je okončan 18.7.2018.
Obavijest o odabiru
Tekst Poziva
Prilog I - Ponudbeni list
Prilog II - Troškovnik
________________________________________________________________________________
Pučko otvoreno učilište Varaždin (POU Varaždin), koje upravlja kinom Gaj u Varaždinu na adresi Ulica Ljudevita Gaja 1, pokrenulo je
dana 28. lipnja 2018. godine postupak jednostavne nabave za predmet: Izvođenje radova sanacije unutarnjeg zida dvorane kina Gaj u Varaždinu.
Postupak je okončan 10.7.2018.
Obavijest o odabiru
- tekst Poziva
- PRILOG I - Ponudbeni list
- PRILOG II - Troškovnik
________________________________________________________________________________
Pučko otvoreno učilište Varaždin (POU Varaždin), koje upravlja kinom Gaj u Varaždinu na adresi Ulica Ljudevita Gaja 1, pokrenulo je
dana 05. ožujka 2018. godine postupak jednostavne nabave za predmet: Izvođenje radova sanacije krovišta i dijela unutarnjeg zida dvorane kina Gaj u Varaždinu.
Obavijest o poništenju postupka
- tekst Poziva od 05. ožujka 2018. godine
- PRILOG I - Ponudbeni list
- PRILOG II - Troškovnik