POU Varaždin
  • POČETNA
  • Novosti
  • PROGRAMI
    • VAUČERI
    • VERIFICIRANI
    • ZA UMIROVLJENIKE
    • Održiva uporaba pesticida
    • HOBI PROGRAMI
    • STRANI JEZICI
  • O NAMA
    • UPRAVNO VIJEĆE
    • STO GODINA
      • Izložba
    • NATJEČAJI
    • JAVNA NABAVA
      • arhiva
    • DOKUMENTI
      • ARHIVA_DOKUMENTI
  • PROJEKTI
    • Q-ALE
    • DIDACTIVE
    • SenSyn
    • Mobilnosti
  • KONTAKT
  • -----------------------
  • Akademija za poduzetništvo
  • KINO GAJ
  • About us
  • POČETNA
  • Novosti
  • PROGRAMI
    • VAUČERI
    • VERIFICIRANI
    • ZA UMIROVLJENIKE
    • Održiva uporaba pesticida
    • HOBI PROGRAMI
    • STRANI JEZICI
  • O NAMA
    • UPRAVNO VIJEĆE
    • STO GODINA
      • Izložba
    • NATJEČAJI
    • JAVNA NABAVA
      • arhiva
    • DOKUMENTI
      • ARHIVA_DOKUMENTI
  • PROJEKTI
    • Q-ALE
    • DIDACTIVE
    • SenSyn
    • Mobilnosti
  • KONTAKT
  • -----------------------
  • Akademija za poduzetništvo
  • KINO GAJ
  • About us
​POU Varaždin
Hallerova aleja 1/II.
42000 Varaždin

042/313-191 
042/213-138 (kino Gaj)
 
​[email protected]

Radno vrijeme:
od ponedjeljka do petka
​od 8 do 16 sati

Javna nabava - arhiva

 Postupak jednostavne nabave za izvođenje radova adaptacije uredskog prostora u sjedištu Učilišta
30.6.2025.
Postupak je okončan

odluka_o_odabiru_-_adaptacija_prostora.pdf
File Size: 131 kb
File Type: pdf
Download File

zapisnik_o_otvaranju_-_adaptacija_prostora.pdf
File Size: 288 kb
File Type: pdf
Download File

poziv_na_dostavu_ponuda30062025.pdf
File Size: 366 kb
File Type: pdf
Download File

prilog_i_-_ponudbeni_list_30062025.doc
File Size: 227 kb
File Type: doc
Download File

prilog_ii_-_troškovnik30062025.xlsx
File Size: 17 kb
File Type: xlsx
Download File

Postupak jednostavne nabave za uslugu arheološkog nadzora prilikom radova rekonstrukcije i adaptacije građevine na adresi Kukuljevićeva 11 u Varaždinu
24.6.2025.
​Postupak je okončan

odluka_o_odabiru_najpovoljnije_ponude_-_arheološki.pdf
File Size: 144 kb
File Type: pdf
Download File

zapisnik_o_otvaranju_pregledu_i_ocjeni_ponuda_-_arheološki.pdf
File Size: 270 kb
File Type: pdf
Download File

poziv_na_dostavu_ponuda26062025.pdf
File Size: 438 kb
File Type: pdf
Download File

prilog_i_-_ponudbeni_list_24062025.doc
File Size: 227 kb
File Type: doc
Download File

prilog_ii_-_troškovnik_24062025.xlsx
File Size: 16 kb
File Type: xlsx
Download File

Postupak jednostavne nabave za najam službenog vozila na razdoblje od 12 mjeseci putem leasinga s uključenim održavanjem
10.6.2025.  - postupak je okončan 
poziv_na_dostavu_ponude_10062025.pdf
File Size: 388 kb
File Type: pdf
Download File

prilog_i_-_ponudbeni_list_10062025.doc
File Size: 226 kb
File Type: doc
Download File

prilog_ii_-_troškovnik_10062025.xlsx
File Size: 16 kb
File Type: xlsx
Download File

prilog_iii_-_tehničke_specifikacije_10062025.xlsx
File Size: 17 kb
File Type: xlsx
Download File

Naručitelj Pučko otvoreno učilište Varaždin, Hallerova aleja 1lll, 42000 Varaždin, pokrenulo je 26. lipnja 2024. godine
postupak jednostavne nabave za izvođenje radova rekonstrukcije sustava grijanja
Postupak je okončan.
poziv_na_dostavu_ponuda_26062024.pdf
File Size: 420 kb
File Type: pdf
Download File

prilog_i_-_ponudbeni_list_26062024.doc
File Size: 227 kb
File Type: doc
Download File

prilog_ii_-_troškovnik_26062024.xlsx
File Size: 21 kb
File Type: xlsx
Download File

prilog_iii_-_tehnička_specifikacija_26062024.pdf
File Size: 2103 kb
File Type: pdf
Download File

prilog_iv_-_izjava_o_dostavi_jamstva_za_otklanjanje_nedostataka_u_jamstvenom_roku.doc
File Size: 42 kb
File Type: doc
Download File

Poziv na dostavu ponuda u ponovljenom postupku jednostavne nabave za predmet:
"Usluga vođenja računovodstvenih, knjigovodstvenih i financijskih poslova (neprofitno računovodstvo, dvostavno knjigovodstvo) u razdoblju od 01.08.2023. do 30.04.2026. godine“.
- postupak je okončan
Zapisnik o otvaranju ponuda
​Odluka o odabiru ekonomski najpovoljnije ponude


- Poziv na dostavu ponuda od 10.07.2023.

- Prilog I - Ponudbeni list (.pdf)
- Prilog II - Troškovnik (.xls)
- Prilog III - Izjava o specifičnom iskustvu stručnjaka - iskustvo rada u području graditeljske djelatnosti (.pdf)
- Prilog IV - Izjava o mjestu obavljanja usluge (.pdf)

Pozivamo zainteresirane gospodarske subjekte na dostavu ponude najkasnije do utorka, 18. srpnja 2023. godine do 15:00 sati, bez obzira na način dostave ponude.
Način i mjesto dostave ponude propisanu su u točki 5. Poziva na dostavu ponuda.

U tekstu Poziva navedeni su svi potrebni kontakt podaci.
POSTUPAK JEDNOSTAVNE NABAVE ZA PREDMET
,,Usluga vođenja računovodstvenih, knjigovodstvenih i financijskih posIova (neprofitno računovodstvo, dvostavno knjigovodstvo)"
odluka_o_poništenju_04072023.pdf
File Size: 167 kb
File Type: pdf
Download File

prilog_i_-_ponudbeni_list_računovodstvo_2023.pdf
File Size: 181 kb
File Type: pdf
Download File

poziv_na_dostavu_ponude_-_računovodstvo_2023.pdf
File Size: 394 kb
File Type: pdf
Download File

prilog_ii_-_troškovnik_-_računovodstvo_2023.xls
File Size: 58 kb
File Type: xls
Download File


Pučko otvoreno učilište Varaždin je sukladno članku 4. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave dana 19.05.2022. godine pokrenulo postupak jednostavne nabave za predmet: 
"Nabava službenog vozila putem usluge najma (leasing) na razdoblje od 12 mjeseci za službene potrebe Pučkog otvorenog učilišta Varaždin".
Postupak je okončan
odluka_o_odabiru_najpovoljnije_ponude_leasing.pdf
File Size: 120 kb
File Type: pdf
Download File


Pučko otvoreno učilište Varaždin pokreće 3. studenoga 2022. postupak jednostavne nabave:
 Predmet nabave: Izvođenje radova sanacije dimnjaka kina GAJ u Varaždinu
Postupak je okončan
odluka_o_poništenju_dimnjak.pdf
File Size: 138 kb
File Type: pdf
Download File

zapisnik_o_otvaranju_pregledu_i_ocjeni_ponuda_-_dimnjak_.pdf
File Size: 232 kb
File Type: pdf
Download File

poziv_na_dostavu_ponude.pdf
File Size: 441 kb
File Type: pdf
Download File

prilog_i_-_ponudbeni_list.doc
File Size: 226 kb
File Type: doc
Download File

prilog_ii_-_troškovnik.xls
File Size: 56 kb
File Type: xls
Download File


Pučko otvoreno učilište pokreće 27. listopada 2022. godine postupak jednostavne nabave projekcijskog platna za potrebe mobilnog kina na otvorenom 
Postupak je okončan
odluka_o_odabiru_-_projekcijsko_platno.pdf
File Size: 136 kb
File Type: pdf
Download File

zapisnik_o_otvaranju_-_projekcijsko_platno.pdf
File Size: 275 kb
File Type: pdf
Download File

poziv_na_dostavu_ponuda.pdf
File Size: 433 kb
File Type: pdf
Download File

prilog_i_-_ponudbeni_list__3_.doc
File Size: 227 kb
File Type: doc
Download File

prilog_ii_-_troškovnik-v2.xls
File Size: 44 kb
File Type: xls
Download File


Pučko otvoreno učilište Varaždin pokreće 3. studenoga 2022. postupak jednostavne nabave:
 Predmet nabave: Nabava sustava za e-poslovanje
Postupak je okončan.
odluka_o_odabiru_-_susutav_za_e-poslovanje_16.11.2022.pdf
File Size: 75 kb
File Type: pdf
Download File

zapisnik_o_otvaranju_pregledu_i_ocjeni_ponuda.pdf
File Size: 255 kb
File Type: pdf
Download File

poziv_na_dostavu_ponude.pdf
File Size: 358 kb
File Type: pdf
Download File

prilog_i_-_ponudbeni_list.doc
File Size: 226 kb
File Type: doc
Download File

prilog_ii_-_troškovnik.xls
File Size: 35 kb
File Type: xls
Download File

prilog_iii_tehnicka_specifikacija_informacijskog_sustava_elektronickog_uredskog_poslovanja.docx
File Size: 1357 kb
File Type: docx
Download File


Pučko otvoreno učilište pokreće 14. listopada 2022. godine ponovljeni postupak jednostavne nabave Opskrbe prirodnim plinom. 
​
Postupak je okončan.
obavijest_o_odabiru_-_ponovljeni_postupak_-_opskrba_prirodnim_plinom_25._10._2022.pdf
File Size: 135 kb
File Type: pdf
Download File

zapisnik_o_otvaranju_pregledu_i_ocjeni_ponuda.pdf
File Size: 156 kb
File Type: pdf
Download File

poziv_na_dostavu_ponude_p.pdf
File Size: 375 kb
File Type: pdf
Download File

prilog_i_-_ponudbeni_list_p.doc
File Size: 226 kb
File Type: doc
Download File

prilog_ii_-_troškovnikt.xls
File Size: 57 kb
File Type: xls
Download File


Pučko otvoreno učilište pokreće 6. listopada 2022. godine postupak jednostavne nabave projekcijskog platna za potrebe mobilnog kina na otvorenom 
Dokumentaciju možete preuzeti ovdje.
​Postupak je poništen 20. listopada 2022. godine
odluka_o_poništenju_-_projekcijsko_platno_20._10._2022.pdf
File Size: 129 kb
File Type: pdf
Download File

poziv_na_dostavu_ponuda__1.pdf
File Size: 499 kb
File Type: pdf
Download File

prilog_i_-_ponudbeni_list_1.doc
File Size: 227 kb
File Type: doc
Download File

prilog_ii_-_troškovnik.xls
File Size: 33 kb
File Type: xls
Download File


Pučko otvoreno učilište pokreće 14. rujna 2022. godine ponovljeni postupak jednostavne nabave Opskrbe prirodnim plinom. 
​Postupak je poništen.
odluka_o_poništenju_-_opskrba_prirodnim_plinom_26._09._2022.pdf
File Size: 121 kb
File Type: pdf
Download File

poziv_na_dostavu_14._09._2022_plin.pdf
File Size: 452 kb
File Type: pdf
Download File

prilog_i_-_ponudbeni_list_2022_plin.pdf
File Size: 73 kb
File Type: pdf
Download File

prilog_ii_-_troškovnik_plin_2022.pdf
File Size: 83 kb
File Type: pdf
Download File


27.7.2022. Pučko otvoreno učilište pokrenulo je otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti.
Predmeta nabave: Nabava kino projektora sukladno zahtjevima specificiranim u Troškovniku.

Sva dokumentacija dostupna je u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske pod brojem 2022/S 0F2-0030121
​Postupak je okončan
Odluka o odabiru

Pučko otvoreno učilište Varaždin je sukladno članku 4. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave dana 27.06.2022. godine pokrenulo postupak jednostavne nabave za predmet: 
“Usluga vođenja računovodstvenih, knjigovodstvenih i financijskih poslova (neprofitno računovodstvo, dvostavno knjigovodstvo) u razdoblju od 01. 08. 2022. do 31. 07. 2023.“

Postupak je okončan 8. srpnja 2022.
Zapisnik o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda
Zapisnik o rangiranju s prijedlogom odabira
Odluka o odabiru

  • Poziv na dostavu ponuda od 27.06.2022. (.pdf)
  • PRILOG I - Ponudbeni list (.doc)
  • PRILOG II - Troškovnik (.xls)

Postupak jednostavne nabave  "Nabava osobnog automobila putem usluge najma s uključenim održavanjem na razdoblje od 12 mjeseci za službene potrebe Pučkog otvorenog učilišta Varaždin" je okončan 27. svibnja 2022.
Obavijest_o_odabiru_najpovoljnije_ponude.pdf
Zapisnik o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda

Pučko otvoreno učilište Varaždin pokrenulo je sukladno članku 4. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave dana 12.05.2022. godine postupak jednostavne nabave za predmet: "Nabava osobnog automobila putem usluge najma s uključenim održavanjem na razdoblje od 12 mjeseci za službene potrebe Pučkog otvorenog učilišta Varaždin"
Poziv na dostavu ponuda od 12.05.2022.
PRILOG I - Ponudbeni list
PRILOG II - Troškovnik
PRILOG III - Tehničke specifikacije

Pučko otvoreno učilište Varaždin (POU Varaždin) pokrenulo je ponovljeni postupak jednostavne nabave za predmet: “Nabava robe - informatičke opreme“
Postupak je okončan 15.10.2021.
Odluka o odabiru -
informatička oprema 15.10.2021.

poziv_na_dostavu_ponuda.pdf
prilog_i_-_ponudbeni_list.doc
​prilog_ii_-_troškovnik.xls
​prilog_iii_-_tehničke_specifikacije.pdf

​Pučko otvoreno učilište Varaždin (POU Varaždin) pokrenulo je postupak jednostavne nabave za predmet: “Nabava robe - informatičke opreme“
Postupak je poništen.
Odluka o poništenju​

- tekst Poziva od 08. rujna 2021. godine
- PRILOG I - Ponudbeni list
- PRILOG II - Troškovnik
- PRILOG III - Tehničke specifikacije

Pučko otvoreno učilište Varaždin pokrenulo je 5.7.2021. postupak jednostavne nabave za predmet: usluga vođenja računovodstvenih, knjigovodstvenih i financijskih poslova 2021.
Postupak je okončan 15.7.2021.
Obavijest o odabiru
​
Tekst Poziva
Prilog I - Ponudbeni list
Prilog II - Troškovnik

​Pučko otvoreno učilište Varaždin (POU Varaždin), koje upravlja kinom Gaj u Varaždinu, na adresi Ulica Ljudevita Gaja 1, pokrenulo je dana 03. studenog 2020. godine postupak jednostavne nabave za predmet: “Izvođenje radova rekonstrukcije postojećeg sanitarnog čvora kina Gaj u Varaždinu“.
Postupak je okončan 16.11.2020.
Obavijest o odabiru

- tekst Poziva od 03. studenog 2020. godine (PDF) s PRILOGOM I te dodacima 1. i 2. (PDF)
- PRILOG II - Troškovnik (.xls)
Zapisnik o otvaranju ponuda
Upisnik o zaprimanju ponuda
________________________________________________________________________________
Pučko otvoreno učilište Varaždin pokrenulo je 7.7.2020. postupak jednostavne nabave za predmet: usluga vođenja računovodstvenih, knjigovodstvenih i financijskih poslova 2020.
Postupak je okončan 20.7.2020.
Obavijest o odabiru
​

Tekst Poziva
Prilog I - Ponudbeni list
Prilog II - Troškovnik

​Pučko otvoreno učilište Varaždin (POU Varaždin), koje upravlja kinom Gaj u Varaždinu, na adresi Ulica Ljudevita Gaja 1, pokrenulo je postupak jednostavne nabave za predmet  “Izvođenje radova sanacije krovišta dvorane kina Gaj u Varaždinu“.
Postupak je okončan 10.4.2020.

Obavijest  o odabiru
- tekst Poziva od 27. ožujka 2020. godine (PDF)
- PRILOG I - Ponudbeni list (.doc)
- PRILOG II - Troškovnik (.xls)

Zapisnik o otvaranju ponuda
________________________________________________________________________________
Pučko otvoreno učilište Varaždin pokrenulo je 6.7.2019. postupak jednostavne nabave za predmet: usluga vođenja računovodstvenih, knjigovodstvenih i financijskih poslova 2019.
Postupak je okončan 15.7.2019.
Obavijest o odabiru
Tekst Poziva
Prilog I - Ponudbeni list
Prilog II - Troškovnik
________________________________________________________________________________
Pučko otvoreno učilište Varaždin pokrenulo je 6.7.2018. postupak jednostavne nabave za predmet: usluga vođenja računovodstvenih, knjigovodstvenih i financijskih poslova 2018.
Postupak je okončan 18.7.2018.
Obavijest o odabiru 
Tekst Poziva
Prilog I - Ponudbeni list
Prilog II - Troškovnik
________________________________________________________________________________
​Pučko otvoreno učilište Varaždin (POU Varaždin), koje upravlja kinom Gaj u Varaždinu na adresi Ulica Ljudevita Gaja 1, pokrenulo je 
​dana 28. lipnja 2018. godine ​postupak jednostavne nabave za predmet: Izvođenje radova sanacije unutarnjeg zida dvorane kina Gaj u Varaždinu.
Postupak je okončan 10.7.2018.
Obavijest o odabiru
- tekst Poziva
- PRILOG I - Ponudbeni list
- PRILOG II - Troškovnik
________________________________________________________________________________
​Pučko otvoreno učilište Varaždin (POU Varaždin), koje upravlja kinom Gaj u Varaždinu na adresi Ulica Ljudevita Gaja 1, pokrenulo je 
​dana 05. ožujka 2018. godine ​postupak jednostavne nabave za predmet: Izvođenje radova sanacije krovišta i dijela unutarnjeg zida dvorane kina Gaj u Varaždinu.
Obavijest o poništenju postupka
- tekst Poziva od 05. ožujka 2018. godine
- PRILOG I - Ponudbeni list
- PRILOG II - Troškovnik
Pravilnik o provođenju postupka jednostavne nabave - izvan snage
Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave - izvan snage

Budi POU. Pouzdan, obrazovan, uporan. 

POU Varaždin © 2024
  • POČETNA
  • Novosti
  • PROGRAMI
    • VAUČERI
    • VERIFICIRANI
    • ZA UMIROVLJENIKE
    • Održiva uporaba pesticida
    • HOBI PROGRAMI
    • STRANI JEZICI
  • O NAMA
    • UPRAVNO VIJEĆE
    • STO GODINA
      • Izložba
    • NATJEČAJI
    • JAVNA NABAVA
      • arhiva
    • DOKUMENTI
      • ARHIVA_DOKUMENTI
  • PROJEKTI
    • Q-ALE
    • DIDACTIVE
    • SenSyn
    • Mobilnosti
  • KONTAKT
  • -----------------------
  • Akademija za poduzetništvo
  • KINO GAJ
  • About us